Sa ne pregatim pentru vara

retete-de-slabit-varaPriveste in oglindă…ce vezi? Nu esti multumit? Si unde mai pui ca vara bate si ea la usa…Ei bine, cred ca esti constient ca trebuie sa incepi sa te pregatesti de mare, de soare, de valuri si mai ales de..COSTUMUL DE BAIE.

Si pentru ca ma regasesc printre cititorii mei, o sa impartasesc cu voi cateva sfaturi si informatii utile pe care le-am strans de pe ici pe colo, pentru ca impreuna sa ne putem bucura de vara fara nicio strangere de inima.

  • No fast-food!

Adio Mc și KFC, bun venit mancare gatita acasa. Sa nu va imaginati ca daca mergeti la sala si asudati 2 ore aveti voie sa mancati orice vreti. Asta este total gresit. Daca vreti sa mergeti mandri pe plaja, renuntati complet la mancarea de tip fast-food – sunt pline de calorii, iar de nivelul de grasimi nu mai vorbesc. Tot ce veti obtine de la aceste mancaruri este o boala de inima garantata.

  • Gatiti acasa!

Evitati pe cat puteti sa mancati in oras. Cred ca sunteti de acord cu mine ca atunci cand mergem la restaurant nu prea stim cum se prepara mancarea – de multe ori folosesc mult unt, sau alte ingrediente pline de grasimi. Acasa puteti sa gatiti orice, tinand cont bineinteles de alimentele si ingredientele de care trebuie sa va feriti. Daca sunteti noi in arta culinara, dar si pentru cei care cunosc bine treburile prin bucatarie, iata cateva retete usor de preparat, gustoase si sanatoase: friptura si salata de legume, mazare la tigaie cu toping de ceapa, pui Italian cu piper, supa de curcan.

Atunci cand vreti sa slabiti, proteinele sunt aliatul dvs. Mariti consumul de proteine in timp ce mai taiati din carbohidrati. Carnea de vita, vitel, este o buna sursa de proteine.

  • Indepartati carbohidratii din alimentative, si veti vedea cum aripioarele dvs. se topesc

Este deja stiut – daca mananci multi carbohidrati, poti simti cum ti se umfla stomacul..este senzatia aceea de balonare pe care o uram cu totii. Intr-un articol trecut am vorbit despre faptul ca exista carbohidrati buni si carbohidrati rai. Daca mananci fructe si legume din belsug, totul este ok. Concentrati-va pe dietele cu un nivel glicemic scazut. Acestea vor reduce senzatia de foame si vor oferi senzatie de satietate mai indelungata; va vor conferi mai multa energie; vor reduce nivelul colesterolului din sange; vor reduce riscul de boli cardiac, etc. Iata cateva alimente care va vor ajuta sa mentineti nivelul glicemiei sub control: iaurt degresat, arahide , sparanghel , broccoli, conopida , telina ,castravete, vanata, fasole verde, salată verde, toate soiurile, ardei, toate soiurile, mazăre, spanac
suc de fructe de vara , rosii , zucchini , boabe de soia, cirese ,lapte, ciocolata, grefa,  linte verde,  lapte de soia, caise (uscate),  lapte degresat,  secară, fidea,  mere,  pere,  supă de roşii, conserve,  prune,  morcovi,  suc de mere,  piersici,  portocale,  supa de linte , suc de morcov , sucul de ananas, struguri,  sucul de grefa, cereale intregrale, kiwi,  banane, cartofi dulci. Pentru mai multe informatii cititi: Carbohidratii, fibrele si proteinele.

  • Beti multa apa!

Cat de multa puteti. Nu va va spune nimeni niciodata sa o lasati mai moale cu apa. Apa ar trebui cel mai bun prieten al dvs. Sucurile acidulate si alte bauturi similare sunt pline de zaharuri si calorii goale care ar trebui complet evitate. Aceste calorii extra se acumuleaza in cursul a catorva luni si iti vor “oferi” inapoi kg date jos. Pentru mai multe informatii despre beneficiile apei, va recomand articolul Aliatul nostru de baza impotriva kg in plus.

  • Exercitiile fizice

Ati auzit de multe si stiti foarte bine ca dietele, curele de slabire, regimurile merg mana in mana cu exercitiile fizice. Bineinteles si reciproca este valabila. Pe langa exercitiile cardio, care desi ne dau multa bataie de cap sunt foarte benefice pentru bunastarea si buna functionare a organismului nostru. Dar trebuie sa stiti, si acum ma refer mai multe la partea feminine, ca exercitiile cu greutati sunt de asemenea foarte importante in cladirea unui corp frumos si armonios. Exercitiile cu greutati adduce beneficii pentru toata lumea, de la copii pana la cei mai in varsta. Dintre benefeciile exercitiilor cu greutati ar trebui mentionate:

  • Sporeste puterea, rezistenta si metabolismul
  • Alina stresul
  • Sporeste si restaureaza densitatea oaselor
  • Reduce riscul de osteoporoza
  • Creste masa muscular
  • Imbunatateste echilibrul corpului
  • Micsoreaza riscul de boli
  • Imbunatateste performantele sportive
  • Imbunatateste imaginea
  • Micsoreaza presiunea sanguine
  • Ridica spiritual
  • Arde grasimile

Nu uitati de mersul pe bicicleta. Este un exercitiu fizic foarte placut cu rezultate pe termen lung foarte bune: Mersul pe bicicleta – o metoda excelenta pentru a slabi.

Poate mai vrei sa aflii si urmatoarele:

loading...

Lasa comentariul tau mai jos: