Paste cu sos de ton si legume

Americanii si japonezii sunt innebuniti dupa acest peste gras ce populeaza apele calde ale Atlanticului si Pacificului. Si pe buna dreptate. Nutritionistii din intreaga lume recomanda consumul de ton acesta fiind bogat in acizi grasi omega 3 care au un rol important in reducerea colesterolului si presiunii arteriale.

In afara de faptul ca asigura organismului fibra, proteine si substante nutritive, tonul este alegerea ideala in materie de peste si pentru ca este mai ieftin fata de alte tipuri de peste gras cu aceleasi caracteristici sanatoase.

Va propun o reteta cu ton delicioasa si sanatoasa:

Paste cu sos de ton si legume

Combinam calitatile nutritioniste ale tonului cu efectele benefice ale legumelor. Pentru aceasta reteta avem nevoie de:

  • Conserva de ton – 250 g
  • Ciuperci – 150 g (taiate bucati)
  • Pasta de tomate – 1 lingura
  • Sos de rosii – 250 g
  • Paste – 350 g
  • Ceapa verde – 5 (taiate diagonal)
  • Piper macinat – un varf de lingurita
  • Mazare congelata – 150 g
  • Ardei  rosu – jumatate si tocat
  • Usturoi – 1 catel (pisat)
  • Ulei de masline – 2 lingurite

Incalziti uleiul intr-o tigaie si adaugati ciupercile, usturoiul si ardeiul. Gatiti pana se inmoaie ciupercile. Adaugati apoi pasta de tomate, sucul de rosii si mazarea. Aduceti la fierbere. Dati focul mai incet si fierbeti la foc mic.

Gatiti pastele in conformitate cu instructiunile de pe ambalaj. Cand pastele sunt aproape gata, adaugati tonul si ceapa verde in sos si gatiti cateva minute. Presarati piper dupa gust.

Scurgeti pastele si serviti cu sosul cu ton.

Continut nutritiv pentru 100 de grame de ton: calorii 172, grasimi totale 7.2 g., grasimi saturate 1.9 g., colesterol 38 mg, sodiu 51 mg, proteine 25.2 g, acizi grasi omega 3 2.1 g,  proteine 22.4 g

Poate mai vrei sa aflii si urmatoarele:

loading...

Lasa comentariul tau mai jos: