Exercitiile pe stomacul gol te ajuta sa arzi mai multa grasime?

Exercitiile pe stomacul gol te ajuta sa arzi mai multa grasime?Daca ai petrecut ceva timp vorbind cu alte personae despre cele mai bune metode de slabit, poate ai auzit urmatorul sfat:

Fa exerctiile cardio dimineata inainte sa mananci”

Efectele exerctiilor de dimineata

Idea de baza din spatele acestei teorii, este ca atunci cand nu mananci toata noaptea si corpul tau incepe sa se hraneasca din hrana stocata, toate caloriile pe care le arzi in timpul antrenamentului vor veni direct din grasimea pe care corpul a stocat-o, pentru ca nu poti folosi mancarea pe care ai consumat-o mai devreme pentru energie. Din punct de vedere fiziologic este o abordare buna pentru a pierde in greutate; totusi mai este o intrebare pe care cred ca trebuie sa o ti-o pui.

“Pe langa grasimea corporala, care este alta sursa pe care corpul nostru o poate arde pentru energie?”

Raspunsul este MUSCHII, iar acesta nu este deloc un lucru bun credeti-ma, oricat de mult ai vrea sa slabesti, nu vreai sa pierzi masa muscular. Daca ai un antreanament prea intens dimineata poti arde acei muschi carea i-ai abtinut cu greu, dar acest lucru nu inseamna ca metoda este nefolositoare. Este o metoda relativa simpla pentru a rezolva aceasta problema, pentru a fi in regula mananca o portie mica de proteine 5g si 5g de glutamina puse intr-un shake inainte de antrenament.

Adevarat, o mare parte din proteinele pe care le mananci inainte de exercitii se vor arde ca si energie; totsusi, efectul pozitiv este conservarea tesutului muscular. Tine minte totusi, in timpul acesteui antreament nu vei avea carbohidrati si grasimi mancate recent pentru a le folosi ca si energie, deci vei vedea ca este mai greau sa mentii intesitatea la fel de mare sa si in timpul unui antrement de la amiaza.

De ce corpul tau arde mai multa grasime dimineata?

Cu toate acestea, cred ca neitelegerile generale trebuie sa fie eliminate inainte sa discutam despre aceasta metoda de cardio.

Multi oameni cred ca motivul pentru care arzi grasimea direct din grasimea stocata atunci cand te trezesti este pentru ca, corpul tau se afla intr-o stare glicogen epuizat. Totusi, acesta nu este cazul, atunci cand mergi la culcare, dupa aproape 30 de minute, intri in faza de somn adanc, in aceasta faza, 95% din caloriile pe care le arzi sunt de la acizi grasi liberi pentru ca este o perioada de intensitate scazuta. Deci, fiindca sursa primara de energie pentru corp in timpul somnului sunt acizii grasi, expertii s-au pus de accord ca atunci cand esti treaz nu trebuie sa mobilizezi acizi grasi pentru ai folosi ca si energie; si atunci probabilitaea este mai mare ca ei sa fie folositi pentru energie la inceput.

In final trebuie sa intelegi atunci cand este vorba de corpul tau, lucurile nu sunt niciodata simple si nimeni nu iti poate spune ca o metoda este 100% mai buna decat alta. Sunt prea multi factori implicati pentru a justifica vorba, “Antrenamentul de dimineata este MULT superior fata de cel din timpul zilei”. Totusi cred ca este folositor si il recomand sa fie folosit, dar mai degraba ca o metoda de a impartii antrenamentul in doua.

Imparte cardio pe parcursul zilei pentru rezultate optime

De exemplu daca in mod normal faci 40 de minute de cardio in fiecare zi, recomand sa te trezesti sa mananci o mica portie de proteine si fa 20 de minute de cardio. Continua in mod normal si fa cealalta parte de 20 de ninute pe la pranz. Cercetarile au arata timp de ani de zile ca impartind antrenamentul in mai multe sesiuni este foarte eficient in a stoarce mai multa grasime datorita CEOP.

CEOP sau Consumul Excesiv de Oxigen Post-Antreanamet

CEOP sau Consumul Excesiv de Oxigen Post-Antrenamnt inseamna ca antrenamntul are si un “efect dupa ardere”, insemnand ca imediat dupa exercitii continui sa arzi mai multe calorii ca si atunci cand nu te-ai fi antreant deloc. Aceasta stare ridicata de ardere a caloriilor incepe sa se reduca curand dupa ce antrenamentul este gata. Totusi desi unii experti spun ca CEOP nu are un efect asa mare asupra slabitului asa cum unii oameni spun; studiile au aratat ca ajuta. Poate nu este o mare diferenta dar fiecare particica conteaza.
Asta inseamna slabit pe termen lung, ca si aproape orice lucru in viata, sa fii sanatos este un joc al “centimetrilor”. Economisind 100 de calroii pe zi nu pare mult dar asta inseamna 36000 de calorii pe an, ceea ce insemna cam 4.5 kilograme de grasime.

Asa ca te indemn sa folosesti orice avantaj pe care il poti lua in antreanamentul tau de zi cu zi, inainte ca acei centimentrii in plus sa ajunag sa fie cativa centimetrii in plus pe talia ta.

Nimic mai mult, cel mai mult iti doresc sa ai noroc in telurile tale sanatoase, sa fi mai sanatos este cel mai mare pas pe care il poti face care sa te duca sprea adevarata fericire. Banii pot cumpara multe lucruri, dar nu iti pot cumnpara sanatatea buna atunci cand o pierzi. Fitenssul este cel mai apropiat lucru pe care il avem pentru fantana tineretii.

 

Poate mai vrei sa aflii si urmatoarele:

loading...

Lasa comentariul tau mai jos: