Diete Pe Calorii - informatii, sfaturi, argumente

Dietele pe calorii se numara printre cele mai populare tipuri de diete de slabit, pentru ca sunt foarte usor de urmat. Avantajul unei diete pe calorii consta in faptul ca, de la bun inceput, dieta include exemple de meniuri care pot fi urmate pentru a nu depasi limita impusa.

Specialistii in nutritie au pareri impartite despre cure de slabire care se bazeaza pe numaratul strict al caloriilor. Exista medici nutritionisti care sustin ca restrictiile care se aplica unor diete de 1500, 1200 sau 1000 de calorii pe zi nu sunt doar periculoase, ci si epuizante pentru cei care le urmeaza. Numaratul caloriilor pentru orice masa devine un stres constant care se poate transforma in motivul esecului dietei si abaterii de la reguli.

Pe de alta parte, urmarea unei diete pe calorii poate fi agreata mai bine de persoanele care prefera sa faca totul dupa un plan bine stabilit. Faptul ca aceste diete pentru slabit ofera si modele de meniu pentru fiecare zi a saptamanii constituie un avantaj clar pentru cei care au nevoie de indrumare constanta.

Te invatam cum sa slabesti numarand caloriile pe care le consumi

Pentru a pierde in greutate este, in teorie, nevoie doar de inclinarea corecta a balantei dintre numarul de calorii obtinute din alimentatie si numarul de calorii consumate prin efort fizic. Pentru a obtine rezultatele dorite si pentru a determina cu ce tip de dieta este recomandat sa incepi, este important de determinat aportul zilnic de calorii de care are nevoie o persoana de greutatea, varsta, statura si sexul tau. Acest aport caloric depinde de anumiti factori inclusiv efortul fizic depus zilnic. In general majoritatea persoanelor care urmeaza o cura de slabit reusesc sa piarda in greutate cu o dieta de 1200 de calorii pe zi.

In momentul in care se urmeaza o cura de slabit cu un anume aport de calorii, fie 1500, 1200 sau chiar 1000 este important ca acest aport sa fie stabilit in functie de factorii deja mentionati. Curele de slabire restrictive sunt foarte dificil de urmat pe termen lung, de aceea acestea trebuie sa fie gandite astfel incat sa includa si modificari ale stilului de viata si introducerea unui program zilnic de exercitii usoare.

Avantajul unor diete bazate pe un anumit numar de calorii este faptul ca nu trebuie urmat un regim strict care limiteaza tipul de alimente ce pot fi consumate. Este recomandat sa se opteze pentru un aport caloric care permite o slabire lenta dar sustinuta. Slabitul treptat si sanatos garanteaza mentinerea greutatii dorite pe termen lung cu un minim de efort depus. Ritmul de slabire considerat sigur si sanatos de medicii specialisti este de maxim 1 kilogram pe saptamana.