Dieta la 3 ore

Aceasta dieta la 3 ore este speciala pentru cei carora le place sa manance si le este destul de dificil in a se abtine de la mancare, dar mai ales pentru cei care s-au invatat sa manance mult.

dieta-de-3-ore-2dieta la 3 ore, ideala pentru persoanele gurmande
Regleaza secretia insulinei
Regleaza glicemia
Scade volumul stomacului

Necesita timp

Dupa cum i se spune, aceasta dieta va permite sa mancati odata la 3 ore, de unde ies 5 mese pe zi. Dintre care cele trei principale: micul dejun, pranzul si cina, iar intre acestea, respectand intervalul de trei ore intre mese, aveti voie la doua gustari.
Foarte important este sa respectati cu strictete intervalul de 3 ore, iar daca vi se pare ca aceasta dieta va impune o cantitate mare de alimente, nu este deloc asa (veti vedea ce alimente aveti voie sa consumati si in ce cantitati).

In comparatie cu celelalte diete drastice, in care organismul reactioneaza ca si cand ar fi in fituatia unei infometari, prin urmare acesta va incepe sa faca depozite pentru situatiile grele. Asadar rezultatul final nu este slabirea ci formarea depozitelor adipoase (celulita).

Ce aveti voie sa mancati
Micul dejun:
– Un ou, de preferat fiert, evitati prajirea acestuia in ulei, eventual il puteti prepara doar in teflon, fara a adauga niciun strop de ulei sau alt tip de grasime (unt, margarina, cascaval etc.);
– Doua fructe;
– Un bol mic de cereale cu lapte;
– Doua briose cu fructe;
– Doua felii de paine cu branza, dulceata sau miere;
– Cateva felii de branza de vaca si masline;
– O bucata de piept de pui la gratar;
– O salata de legume cu branza si carne de pui la gratar.
Puteti bea o ceasca de cafea, o cana cu lapte, o cana cu ceai sau un pahar mare de suc natural (preparat in casa).

dieta-de-3-ore_1_size2Alimentele de mai sus nu se consuma toate odata, ci alternandu-le de la o zi la alta. Spre exemplu intr-o dimineata consumati un bol de cereale cu lapte sau iaurt, in urmatoarea doua fructe, apoi in urmatoarea zi doua briose cu fructe etc.

Gustarea dinainte de pranz:
– Puteti consuma un iaurt, un fruct, cateva legume, un baton de cereale. Beti din nou pana la masa de pranz o cana sau un pahar din lichidele permise (apa plata – nu minerala decarbogazificata, caci contine multi ioni si va influenteaza metabolismul, aceasta o puteti consuma o data pe saptamana – sau lapte, suc natural – nu din comert – ori ceai).

Masa de pranz:
– Un bol cu supa de pui, vita sau de legume. Nu aveti voie supe sau ciorbe cu carne de porc, ciorba de burta sau cele care se servesc cu smantana.
– O friptura de pui, vita sau peste – la gratar sau cuptor ori aburite – ale carei dimensiuni sa nu depaseasca marimea palmei dumneavoastra. La aceasta se adauga 2-3 linguri de garnitura de legume, astfel incat rar sa fie preparata din cartofi sau orez.
-Ca bauturi se recomanda aceleasi ca la micul dejun sau un pahar cu apa plata.

Gustarea de dupa pranz:
– Aceasta nu trebuie sa fie foarte consistenta, dar aveti voie la o ciocolata sau un pachet de biscuiti. Mai puteti consuma un fruct, legume crude, un baton de cereale, un iaurt sau un sandwich. Cosnumati din nou lichide, dupa masa.

Gustarea dinainte de cina:
– O salata de fructe
– Salata de legume;
– Un baton de cereale;
– Doua prajituri cu fructe;
– Un iaurt;
– Fructe sau legume crude;
– Un cartof fiert;
– lichide dupa masa.

Cina:
Aceasta nu trebuie sa fie consistenta. Cinati cu minim o ora inainte de culcare.
– Un bol de supa sau ciorba;
– Garnitura de legume cu bucati mici de carne de pui sau peste;
– Doi cartofi fierti;
– Carne fara garnitura, preparata la gratar, in cuptor sau fiarta, dar nu prajita. Carnea poate fi de pui, vita sau peste.
– Salata de legume cu carne (de exemplu cu orez, porumb, ardei, pui la gratar, branza etc.).
– Consumati din nou lichide, de preferabil cele care se beau calde, ca laptele sau ceaiul. Nu se recomanda sucul natural de fructe si nici cafeaua, sunt energizante caci puteti avea insomnii sau nu va odihniti corespunzator.

Renuntati la:
Se exclud din dieta dulciurile combinate cu grasimi, ca prajiturile cu crema, torturile, frisca. Mezelurile (chiar si cele de pui), cascavalul, smantana, margarina (untul este permis, dar rar), conservele (inclusiv cele de peste sau pateurile), sucurile din comert sau preparatele fast-food, snacks-urile sunt deasemenea excluse. Ca si consum de lichide se recomanda 5-8 pahare pe zi.

Pentru a obtine rezultate bune intr-un timp mai scurt se recomanda sa practicati cu regularitate exercitii fizice timp de o ora, de cateva ori pe saptamana.

Inainte de a urma orice dieta, cereti sfatul medicului.

Salvează

Poate mai vrei sa aflii si urmatoarele:

loading...

Lasa comentariul tau mai jos: