Dieta daneza, reteta succesului rapid in lupta cu kilogramele

17634Dieta daneza se numara printre acele <strong>diete de slabit care garanteaza o pierdere rapida in kilograme, fara efecte secundare in cazul in care precautiile si instructiunile sunt respectate. Dieta este luata dupa modelul unui plan de alimentatie folosit in Spitalul Regal danez si este o dieta bogata in proteine, dar saraca din punct de vedere caloric, care promoveaza consumul de cafea neagra si proteine din animale.

Dieta daneza intra in lista de diete disociate datorita acestor reguli, dar se numara printre acele diete de slabit disociate mai extreme care nu trebuie sub nici o forma tinute pentru perioade mai lungi de timp decat perioada recomandata.

Cum functioneaza dieta daneza?
Acest regim de slabire bazat pe o alimentatie bogata in calorii si care nu se intinde pe mai mult de 2 saptamani (13 zile), are rezultate rapide si garanteaza o pierdere in greutate intre 5 si 10 kg, in functie de indicele de masa corporala de la inceputul dietei. Pe langa consumul de proteine, o alta regula a dietei este aceea de a sari peste una din mesele zilnice, in general micul dejun, acesta fiind inlocuit cu o cafea indulcita cu un cub de zahar.

Exista multe variatiuni ale dietei daneze, creatorul fiind necunoscut, dar ideea de baza este aceeasi. Inainte de a incepe dieta, este bine sa se consulte lista de alimente ce pot fi consumate, o lista destul de diversa (suc de fructe, iaurt simplu, legume verzi, vita, sunca, salata, peste, cafea, apa si ceai) , dar sa se retina in acelasi timp faptul ca <strong>dieta daneza este una dintre acele diete de slabit prin infometare care consuma rapid energia.

Model de dieta daneza pe 7 zile (variatii ale acesteia se gasesc pe site-urile de specialitate:
Ziua 1:

Micul dejun : 3 oua fierte, un grapfruit, 1 banana sau o felie de toast, cafea neagra

Pranz: 2 oua fierte, o banana sau o felie de toast, cafea neagra Seara: 3 oua fierte , salata de legume verzi
Ziua 2: Micul dejun: 1 ou fiert, 1 grapefruit, o cafea neagra Pranz: 2 oua fierte, 1 grapefruit, o banana sau toast, cafea neagra Seara: 200 grame friptura vita, salata din legume verzi, cafea neagra
Ziua 3:

Micul dejun: 1 ou fiert, 1 grapefruit, cafea neagra

Pranz: salata de legume verzi, un grapefruit, o banana sau o felie de toast, cafea neagra

Seara: 1 ou fiert, 1 piept de pui, cafea neagra

Ziua 4:

Micul dejun: 1 ou fiert, 1 grapefruit, cafea neagra

Pranz: salata de legume verzi, 1 grapefruit, 1 banana sau toast, cafea neagra

Seara: 3 oua fierte, spanac fiert, cafea neagra
Ziua 5:

Micul dejun: 1 ou fiert, 1 grapefruit, 1 banana sau toast, cafea neagra

Pranz: 3 oua fierte, spanac fiert, o banana sau 1 felie de toast, cafea neagra

Seara: 1 bucata de peste alb, salata de legume verzi, 1 banana sau o felie de toast, cafea neagra
Ziua 6:

 Micul dejun: 2 oua fierte, 1 grapefruit, 1 banana sau o felie de toast, cafea neagra

Pranz: Salata de fructe

Seara: 200g friptura de vita, rosii, cafea neagra

Ziua 7:

Micul dejun: 2 oua fierte, 1 grapefruit, cafea neagra

Pranz: 1 piept de pui, rosii, 1 grapefruit, cafea neagra

Seara: 1 piept de pui, rosii, 1 grapefruit, varza fiarta, cafea neagra

Dupa cum se observa, aceasta este o dieta cu un continut foarte strict din punct de vedere caloric si nu se recomanda in perioadele de activitate maxima fizica sau intelectuala. De asemenea, consumul de cafea promovat de dieta daneza nu este recomandat persoanelor care au probleme cu inima sau cu somnul.

Poate mai vrei sa aflii si urmatoarele:

loading...

Lasa comentariul tau mai jos: