De ce este benefic pestele intr-o dieta

pestele si dietaPestele gras ar trebui sa faca parte din dieta voastra si sa ocupe un loc special, in pofida faptului ca are un continut bogat in calorii. Trebuie tinut cont de prezenta proprietatilor nutritive importante, prin intermediul carora veti beneficia de un plus de sanatate, dar si de un control sporit asupra greutatii. Acizii Omega 3 din uleiul de peste sunt numiti in urmatoarele feluri: acid eicosapentaenoic (EPA) si acid docosahexaenoic (DHA). EPA si DHA pot fi gasiti in pestii de apa rece, cum ar fi somonul, sardinele, macroul, heringul, pastravul sau tonul. Acestia constituie circa 15-30% din totalul continutului de uleiuri.

Acest tip de carne de peste ar trebui consumata in mod regulat, sa spunem de doua ori pe saptamana, preferabil cu tot cu piele. La fel ca si in cazul celorlalte animale, pestele salbatic este superior pestilor crescuti in bazine speciale si hraniti de proprietarii acestora. In general, alimentele comerciale contin mai putin vitaminele A si C, dar si mai putin acizi grasi Omega 3 decat cele care apartin animalelor oceanice.

Dieta care include o aprovizionare regulata de Omega 3 pare sa aduca mai multe beneficii sanatatii, cat si niste dezavantaje arhicunoscute.

Un studiu publicat in Jurnalul Asociatiei Medicale Americane relata faptul ca femeile care consuma cinci sau mai multe portii de peste in fiecare saptamana au mai putine accidente vasculare, comparativ cu cele care pun gura pe carnea de peste o data pe luna sau chiar mai rar. De ce? Pentru ca acizii grasi Omega 3 fac sangele sa se coaguleze mai putin.

Apetitul poate cadea sub “jurisdictia” lui Omega 3, care, sa nu uitam, contribuie in mod esential si la reglarea nivelului de zahar din sange, care pastreaza departe senzatia de foame. Pe termen lung, o dieta bogata in Omega 3 ar putea reduce riscul de diabet si obezitate.

Poate mai vrei sa aflii si urmatoarele:

loading...

Lasa comentariul tau mai jos: