Cum sa te motivezi sa incepi antrenamentul

Cum sa te motivezi sa incepi antrenamentulDe multe ori in viata spunem ca nu suntem motivati sa facem un anumit lucru. Si de obicei acea motivatie vine cand este prea tarziu pentru noi. Cand vedem ca deja incep sa apara boli, nu ne mai incapa hainele sau orice alte motive pe care le stiti, atunci apare motivatia sa schimbam felul cum aratam si sa pierdem in greutate. Vreau sa te invat sa nu astepti pana e prea tarziu, sa nu astepti pana iti vine motivatia sa faci ceva sa nu mai stai in zona de confort. Mai jos ai cateva sfaturi pentru a te motiva sa incepi exercitiile fizice. Este important sa iti creezi o rutina zilnica pentru a te tine de “cura ta de slabire”.

Ia-ti un partener

Stiu ca nu este un lucru nou si a mai fost mentionat si inainte. Totusi pot spune ca este pe locul 1 in a te tine motivat sa faci o activitate. Multi se plicitisesc repede si isi pierd entuziasmul foarte repede, si presarand si putina lene nu e o reteta buna. Avand un coleg e mai mult decat antrenament. Iti da oportunitatea sa ai un moment social, sa razi pe parcurs, sa va motivati si sa va impingeti peste limite.

Un lucru important atunci cand iti iei un partener; trebuie sa te asiguri ca este cineva cu care te intelegi si este distractiv sa fii cu el. Daca partenerul te plicitiseste sau nu este de incerdere nu va fi prea bine.

Gaseste un tip de exercitiu care chiar iti place

Antrenamentul nu inseamna doar sa mergi la sala. Am citi in multe articole sau carti ca atata timp cat nu te joci cu greutatile nu faci nimic. Ignora acest lucru, crede-ma. Exercitiile de rezistenta folosind greutatile si mersul la sala au vaoloarea si benficiiole lor dar nu este singurul lucru pe care il poti face. Deci foloseste-ti imaginatia aici. Incearca mai multe lucruri si opteaza pentru acela care iti place. Facand ceea ce iti place cu adevarata este un lucru motivant in sinea lui care te face sa continui.

Fa ceva distractiv

Lucruri precum dansul la bara, zumba fitness si dansul de societate sunt din ce in ce mai populare. Multe dintre aceste activitati sunt mai grele decat par si vei avea parte de un antrenament pe cinste. Sa fii in forma sau antrenamnetul este ca si un bonus in timp ce te distrezi cu acel grup si sa te simti mai increzatoare. Sunt numeroase cai prin care poti sa te distrezi facand exercitii; alte exemple includ artele martial, pilates, calaritul, si taberele.

Asigura-te ca mergi intr-un loc care este certificat si legitim pentru ca pe langa alte probleme de siguranta poti ajunge cu multe rani. Acest lucuru se aplica la orice forma de exercitiu de clansa.

Este important ca instructorul sa fie antrenat adecvat si sa aiba cunostitele si competentele sa te invete orice este menit sa predea. Poate vei intalni situatii in care dansatorii te invata sa dansezi dar ei nu au competentele pentru a-ti arata miscarile corecte sau sa iti ofere un antrenement adecvat.

Enerveaza-te

Nu te enerva si bate oamenii pe strada; nu asta vreau sa zic aici. Ai fost vreodata intr-un punct in care faci ceva si dintrodata ceva se schimba in tine si te face sa realizezi ce vrei cu adevart si doar te duci sa il faci. Confuz? Ai aceste zile in care iei haine pe tine si par ca nu iti vin si ca nu arati bine si apoi te necajesti, de obicei? Ei bine nu te mai necaji, enerveaza-te fii motivat si slabeste rapid.

Ce este motivatia? O cautare rapida pe internet iti va da multe definitii, dar in esenta lor toti spun ca motivatia este acel lucru, motivul, nevoia acel ceva care te face sa vrei sa faci ceva. Deci ai pus pe tine ceva greutate in ultimele luni/ani sau nu esti in form,a nu este timpul sa te superi din cauza asta. Enerveaza-te si foloseste acel ceva sa te tina in miscare si sa incepi sa faci exercitii.

Gandeste-te la sanatatea ta

Daca ai un stil de viata sedentar, cu stres in fiecare zi, obiceiuri proaste de a manca, poate si fumat, sau esti putin peste greutate atunci iti maresti riscul sa te alegi cu anumite stari de sanatate.

Nimeni nu crede ca i se va intampla lui dar sanatatea proasta iti bate la usa si de obicei este prea tarziu pentru a inversa ce daune s-au facut. Acest lucru in anumite cai incorporeaza factorul de invatare pentru a te iubi pe tine insuti. Exercitii regulate poate avea benificii cum ar fi reglarea nivelul de zahar din sange si scaderea riscul de diabet, ajuta la scaderea presiunii sanglui, ajuta la durerile de incheieturi si spate si de asemenea inbunatateste somnul, starea psiholiogica si nivelul de energie. Acestea sunt doar cateva dintre ele, si lista poate continua.

Utilizeaza vremea buna

Cand soarele straluceste intr-o zi calduroasa vrem sa mergem afara sa facem lucuri. Foloseste acest lucru in avantajul tau. Construieste-ti setul de exercitii primavara si vara. Facand putina planificare te poate ajuta. Incearca sa iti construiesti setul de exercitii ca si o rutina si nu ca facand lucruri la intamplare in timpul liber. De exemplu mergi cu bicicleta o data pe zi sau inoata de 2 ori pe saptamana. Ideea este ca daca folosesti primavera si vara sa iti construiesti o anumita rutina atunci iti va fi mai usor sa continui atunci cand iara este mai putin motivant.

Foloseste un antrenor personal

Aici trebuie sa faci o investitie financiara. Daca nu poti sa te pornesti atunci angajeaza pe cineva care sa te scoata afara. In continuare poti gasi multe scuze pentru a, anula sesiunile dar pe de alta parte daca platesti atunci nu vei vrea sa iti pierzi banii.

Daca nu ai multi bani de rezerva, un antrenaor personal poate fi scump si nu il poti tine pentru totdeauna. Totusi pe partea cu lucrurile positive un antrenor bun va lucra cu tine pentru a te motiva sau te poate ajuta sa gasesti lucurile care te motiveaza sa continui exercitiile. Deci poate fi avantul de care ai nevoie.

 

Poate mai vrei sa aflii si urmatoarele:

Lasa comentariul tau mai jos: