Cum sa reducem din calorii

caloriiVorbeam intr-un articol trecut de faptul ca lupta noastra vesnica cu kg (si ma refer aici mai mult la partea feminina) se rezuma la idee ca trebuie sa micsoram numarul de calorii pe care il consumam zilnic: trebuie sa existe un deficit intre numarul de calorii de care are nevoie organismul nostru in fiecare zi si caloriile pe care efectiv le consumam.

Asadar, in efortul dvs. de a reduce numarul de calorii pe care le consumati pe zi, va prezentam cateva strategii care v-ar putea ajuta in acest sens:

  • Oricat de complicat ar suna (si sunt de acord ca este destul de greu sa reusesti sa faci asta in fiecare zi), incercati sa fiti constienti de fiecare calorie pe care o consumati tinand un jurnal zilnic in care sa treceti tot ce mancati intr-o zi;
  • Eliminati toate caloriile care provin din bauturi..mai pe scurt, beti apa, foarte multa apa. In ceea ce priveste bauturile, de la cola la bere sau suc de portocale, acestea au multe calorii si nu au absolut niciun efect asupra apetitului dvs. De exemplu, cei care iubesc sucul de portocale, ar trebui sa stie ca 300 ml de suc de portocale contin 140 calorii dar nu fac nimic care sa va diminueze apetitul. Exista totusi si o veste buna pentru cei care consuma portocale in mod regulat: daca mancati o portocala consumati mai putine calorii si va umple stomacul ceea ce va potoleste apetitul.
  • Eliminati zaharul alb, cu alte cuvinte eliminati prajiturelele, inghetata, cola, bomboanele. Eliminand zaharul alb din alimentatia dvs. veti intoarce spatele multor alimente de tip snack food care contin foarte multe calorii.
  • Incercati pe cat posibil sa eliminati prajelile. De acord, sunt delicioase, dar nu numai ca nu va ajuta deloc la silueta, dar este stiut ca prajelile nu au contribuit niciodata la sanatatea organismului uman. Rariti asadar portiile de cartofi prajiti, puiul prajit, inelusele de ceapa, chiftelutele, gogosile. Grasimea care rezulta din procesul de prajire confera acestor alimente foarte multe calorii.
  • Incercati sa inlocuiti alimentele cu densitate mare cu alimente cu densitate mica. De exemplu o prajiturica are densitate mare, contine multe calorii si grasimi intr-o portie mica. In schimb, banana are densitate mica. Musti de mai multe ori dintr-o banana ca sa o mananci si consumi doar 100 calorii. Exemple de alimente cu densitate mica: aproape toate legumele si fructele proaspete, cerealele care nu contin zahar, popcorn-ul fara unt, cerealele integrale, painea integrala cu fibre, orezul brun. Exemple de alimente cu densitate mare: alunele, carnea, bomboanele, chipsurile, prajelile, cola, berea, etc.
  • Incercati sa purtati haine mai mulate pe corp in loc de tricouri largi care sa va acopere. Astfel nu veti uita niciun moment ceea ce incercati sa faceti si va va fi mai usor sa nu “pacatuiti” cu o vizita la KFC.

Incercati sa faceti in fiecare zi macar 10 minute de exercitii fizice. Consumati mai putine calorii decat necesarul zilnic. Veti slabi si veti reusi sa mentineti o greutate constanta.

Poate mai vrei sa aflii si urmatoarele:

loading...

Lasa comentariul tau mai jos: