3 diete de la Doctor OZ – Dieta Dash, TLC si dieta Mediteraneana

307443l-640x0-w-bf0a480cFaimosul american Doctor Oz recomanda 3 diete care te ajuta sa slabesti usor si sanatos. Urmand dieta Dash, Tlc sau dieta Mediteraneana, poti ajunge la greutatea ideala abordand un stil de viata sanatos. De asemenea Dr. Oz ofera si sfaturi utile pentru o alientatie sanatoasa, dar si trucuri prin care poti renunta la alimentele care favorizeaza ingrasatul. Prin urmare iata primii pasi pe care trebuie sa-i faci pentru un stil de viata sanatos, dar vezi si care sunt cele trei diete miraculoase recomandate de Dr Oz:

1. Scapa de zahar, grasimi si faina alba.
2. Cumpara doar alimente sanatoase: fructe, legume (proaspete sau congelate), lapte si iaurt degresat cu probiotice, oua, peste, paine integrala, nuci, migdale, fistic, condimente, ulei de masline extravirgin, seminte de in, susan, tarate.
3. Invata sa gatesti sanatos. Pentru asta trebuie sa respecti regulile celor mai sanatoase trei diete: dieta DASH, dieta TLC si dieta Mediteraneana.

Dieta DASH se bazeaza pe alimentatia bogata in fibre, menita sa protejeze inima. Este o dieta foarte saraca in grasimi saturate dar si sare, prin urmare va trebui sa inlocuiesti sarea cu alte condimente, spune Dr Oz, cum ar fi: mixul de condimente chinezesti, verdeturi mediteraneene, etc.

Dieta TLC propune un consum mare de steroli din plante, substante care ajutp la scaderea colesterolului, ajutand pentru o inima sanatoasa. Acestia se gasesc in germeni de grau, unele feluri de paine si fistic.

Dieta Mediteraneana este bogata in grasimi sanatoase si proteine, dar exclude grasimile procesate si saturate. Principalul element este pestele care nu tebuie sa lipseasca de pe masa ta. Uleiul de masline este de asemenea important cu conditia sa fie extravirgin. Se mai pot folosi ulei din samburi de struguri sau ulei din seminte de in. Ca gustare, poti sa mananci fructe, nuci, alune, seminte neprajite.

Reguli de alimentatie:
– Tot ce mananci sa fie natural, preparat in casa, fara E-uri sau chimicale ori etc.
– Micul dejun este obligatoriu
– Renunta la pofta de rontaiala
– Tine foamea sub control cu ajutorul apei, a sucurilor naturale din legume sau fructe sau ceaiuri.
– Foloseste cat mai putin ulei, otet sau sare in salate.

Poate mai vrei sa aflii si urmatoarele:

loading...

Lasa comentariul tau mai jos: